Nośniki reklamy zewnętrznej - najważniejsze rodzaje oraz funkcje
Skuteczne nośniki reklamy zewnętrznej – najważniejsze rodzaje oraz funkcje

Dzięki temu, że znajdują się poza miejscem zamieszkania danej osoby, czyli nie trafiają do klientów w formie ulotki czy gazetki, mogą skutecznie przyciągać wzrok i pozytywnie wpływać na rozpoznawalność danej marki — szczególnie wtedy, gdy zdecydujemy się na reklamę wielkoformatową. Z tego też powodu warto dowiedzieć się, jakie są najważniejsze rodzaje reklamy zewnętrznej oraz czym się cechują i wybrać nośniki, które najlepiej sprawdzą się w przypadku danego produktu lub usługi.

Nośniki reklamy wielkoformatowej — czym się wyróżniają?

Osoby, które decydują się na nośniki reklamy wielkoformatowej, bardzo często w krótkim czasie obserwują ich dużą skuteczność, która polega przede wszystkim na większej rozpoznawalności firmy i tym samym na większych przychodach. Dzieje się tak, ponieważ reklama wielkoformatowa, do której zaliczamy między innymi banery na budynkach czy billboardy, zwraca na siebie uwagę mijających ją osób za sprawą większych rozmiarów oraz ciekawego projektu. Dlatego też w przypadku tego typu nośników reklamy warto dobrze przemyśleć, co powinno się na nich znaleźć.
Dobrym pomysłem będzie między innymi wykorzystanie żywych kolorów oraz umieszczenie logo firmy lub jej nazwy w widocznym miejscu.
Decydując się na takie nośniki reklamy wielkoformatowej jak billboard czy baner, dobrze jest też pamiętać o tym, aby spełnić wszystkie niezbędne warunki. Kiedy tego typu reklamy nie znajdują się na budynkach, ale są wolnostojące i pojawiają się na przykład w pobliżu dróg, należy zwrócić szczególną uwagę na to, by nie utrudniały kierowcom widoczności i nie znajdowały się zbyt blisko trasy. Ponadto warto zadbać o to, aby reklamy dopasowywały się do otaczającego je krajobrazu — wówczas zyskujemy większe szanse na to, że wpiszą się w gust potencjalnych klientów, którzy docenią przemyślane i dobrze prezentujące się rozwiązania.

Nośniki reklamy zewnętrznej - najważniejsze rodzaje oraz funkcje
Skuteczne nośniki reklamy zewnętrznej – najważniejsze rodzaje oraz funkcje

Namioty i dmuchańce reklamowe — nośniki reklamy, które zyskują coraz większą popularność

Rozważając, które nośniki reklamy sprawdzą się najlepiej podczas różnego rodzaju wydarzeń czy
konferencji, warto zwrócić uwagę na namioty reklamowe oraz dmuchańce. Tego typu nośniki okazują się bardzo dobrze widoczne w przypadku eventów, na których pojawia się wiele różnych osób. Ponadto wyróżniają się także funkcjonalnością, skutecznie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i pozwalając na kontynuowanie danego wydarzenia nawet w trakcie deszczu.
Warto wspomnieć, że decydując się na tego typu nośniki reklamy, powinniśmy zadbać o ich wytrzymałość oraz o staranny druk, który zapewni dobrą widoczność logo lub nazwy firmy. Godne uwagi produkty oferuje między innymi firma Inventini, która zapewnia szybki czas realizacji projektu oraz jego staranne dopracowanie. W efekcie dla wielu przedsiębiorców nośniki reklamy w postaci namiotów lub dmuchawców okazują się inwestycją na wiele długich lat, zapewniając firmie większą popularność i uznanie.

Artykuł partnera

PODZIEL SIĘ